26 July 2011

01 cuba-cuba





Namaku Sali. Aku anak tunggal dalam keluarga. Aku bersekolah di tingkatan Empat. Mama bekerja sebagai pegawai di sebuah syarikat kerajaan. Papa telah lama meninggal dunia. Jadi kami berdua tinggal di sebuah banglo wasiat papa tapi rumah kami sentiasa sunyi kerana kesibukan masing-masing. Ketika mama bekerja dan aku ke sekolah, tinggallah Kak Ifa, orang gaji kami seorang diri di rumah.


Mama kurus orangnya. Berat mama dalam 55 kilogram. Bila ke pejabat, mama sering mengenakan baju kurung moden, kebaya, jubah atau blouse. Wanita berkerjaya katanya. Memang mama seorang wanita aktif. Ada sahaja aktivitinya. Gimnasium, berenang, spa dan sebagainya. Tapi mama tetap bertudung. Tak seperti beberapa orang isteri orang kenamaan yang juga kawan mama yang mana tidak bertudung walaupun umurnya jauh lebih tua daripada mama. Tapi aku tak kisah kerana mama memang suka bekerja dan mama juga bekerja untuk memberi aku makan.


Kak Ifa pula asalnya orang Indonesia tapi dia dah lama tinggal di sini jadi sudah hilang pelat Indonesianya. Dia juga kurus orangnya. Lebih kurus daripada mama. Di rumah, Kak Ifa biasanya memakai kain batik dan T-shirt sahaja. Tapi ada kalanya dia memakai baju kurung juga. Mungkin mahu ubah style. Kak Ifa juga bertudung.


Pada suatu hari, ketika itu aku tidak ke sekolah. Tinggallah aku di rumah dengan Kak Ifa.


"Sali. Kak Ifa nak ke pasar ni. Sali duduk rumah ye?"
"Okay Kak."
"Tapi akak jemur baju. Takut hujan je kejap lagi."
"Takpelah. Kalau hujan Sali angkat."


Kak Ifa tersenyum dan menutup pintu bilikku. Kedengaran pintu rumah dikunci dari luar. Aku turun ke dapur. Sarapan pagi sudah tersedia. Aku duduk di ruang tamu membaca majalah Mingguan Wanita yang mama belikan. Tertera di cover depannya wajah Wardina Safiyyah, artis yang tetap cantik walaupun bertudung.


Tiba-tiba guruh berdentum. Aku bingkas bangun dan mengambil bakul untuk mengisi baju. Satu persatu pakaian yang tersidai aku letak di dalam bakul. Baju kurung kuning satin mama, nighties satin merah mama, kain batik Kak Ifa pakai semasa membasuh baju, skirt labuh hitam mama, tudung bawal Kak Ifa, legging hitam dan kelabu Kak Ifa sehinggalah bra dan seluar dalam siapa yang aku tak tahu aku letakkan dalam bakul.


Di dalam rumah, aku letakkan bakul di tepi kerusi. Mataku khusyuk menonton siaran ulangan bola sepak pasukan kegemaranku, Liverpool menentang Chelsea. Sesekali mata aku mengerling ke bakul pakaian tadi.


"Macam seksi pulak bra hitam ni," cetus hatiku.


Tanganku mencapai bra itu. Bra berjenama Audrey itu tidak bercorak. Cuma sedikit berkilat kainnya. Bra itu mempunyai 3 cangkuk di belakang.


Yakin cuma aku keseorangan di rumah, aku yang memang tidak memakai baju dari tadi terus memakai bra itu. Aku berdiri di depan cermin. perasaan teruja mencanak dalam hatiku. Terus aku tanggalkan boxer dan memakai panties berbunga pink yang terletak di dalam bakul kain tadi. Aku yakin itu panties Kak Ifa. Aku bergaya ala model di depan cermin. Aku perasan 'dick' aku mula mengeras tapi aku tahan perasaan itu.


"Hmmmm... Seksi jugak macam ni..." cetusku lagi.


Sempat juga aku melakukan beberapa aksi erotik untuk menambah 'feel' seorang wanita. Sengaja aku bertenggek bontot, menggigit jari, mengetap bibir, mengepit buah dada dan menggentel cipap walaupun di sebalik panties itu sebenarnya 'dick' seorang lelaki. Aku suka dan teruja beraksi sebegitu.


Jam menunjukkan pukul 10.30 pagi. Kak Ifa akan balik bila-bila masa saja. Aku menanggalkan bra dan panties tadi dan meletakkan kembali di dalam bakul.


"Nanti ada masa aku boleh cuba lagi..." kataku sambil melihat jam di dinding.


Tidak lama kemudian, Kak Ifa balik dari pasar dan memujiku kerana menolongnya. Aku tersenyum. Mahu sahaja aku berterima kasih kepadanya juga kerana mempunyai pakaian dalam yang tidak terlalu kecil untukku.


Bersambung...




60 comments:

Anonymous said...

cerita yg best!

Anonymous said...

horny..

Anonymous said...

sambungan dier????

reena said...

Suka baca cerita pengalaman ni. Tak sabar nak baca sambungannya

Anonymous said...

Hampir sama dengan aku. Tapi aku tak buat guna pakaian mama aku, kalau terdesak sangat tudung mama and tudung kakak aku confirm basah, aku tak bernafsu dengan pakaian mama aku, tapi adik mama ku Mak Ani 38tahun mempunyai 3orang anak dan Mak ana 27tahun baru berkahwin dan mempunyai seorang anak. Aku teringat 2tahun lalu Mak Ana baru 2bulan berkahwin terpaksa balik kampung kerana suaminya kursus dua minggu, beberapa malam Mak Ana di kampung, esok dia mengajak aku ke dobi. Aku ambil kesempatan mencuri 3 helai seluar dalam Mak ana bewarna Pink, purple dan merah berbunga bunga. pantie merah yang aku attack berkain satin tak tukar 3hari. Dua helai pantie bertompok kesan mani aku. Yang warna merah aku buat hidu. Masa Mak Ana dah ambil baju kat dobi cepat cepat aku masukkan pantie dalam bekas baju Mak Ana.

PeNgHiDu92 said...

dah lama tak keluarkan air mani sambil melancap guna tudung, bra, panties, baju kurung atau kebaya perempuan.

Anonymous said...

aku melancap sambil pakai pantis dan hidu bra ank sedara

syuk said...
This comment has been removed by the author.
pelancap baju kurung said...

ak suka baju kurung..da byk kali ak melancap pakai baju kurung..ad yg amik dari anak jiran..ada yg beli..selalu ak beli yg licin je..best..sknk ada 6pasang baju kurung untuk buat melancap..

Anonymous said...

Aku pn kdg2 cd pki bj kurg.maxi dress.tudg n wig.bra n panties suma lengkap.tp ak dh slow kn suma tu sbb umur br 25 dh nmpk mcm 36.cd n melancap bleh wat korg jd tua.kdg2 ak pki n duk diam je.x usik batang lgsg.tido sambil complete cd pn byk kali.jgn pancut je.cpat tua ooo.btw ak teringin nk cd ngn gurls only.nyum2. Ak cd yg x ske /bnafsu lgsg kt llaki.. juz nk cd complete n cntik2 dgn gurls je.dats my dream

Anonymous said...

jom kongsi minat kwn2..bg id wechat..

Anonymous said...

id-akubdkg

Pencinta tudung said...

junior_5k

Anonymous said...

Aku

Unknown said...

Jum lancap
0142973176

Anonymous said...

spe pernah lancap guna kain sekolah??

Anonymous said...

Mjoe_MJoe

Anonymous said...

Tudung budak sekolah yg cun lahi sedap buat cium bau n lancap. Jerit2 aku mase nk pancut

Anonymous said...

Share pic bro.. aku pun suka pancut kat baju kurung. Ada yg pinjam, rembat, beli pun ada. Tgk profile aku kat tumblr: kerabu2

wan said...

Aku kalau g umah makcik aku..g toilet tgk bra kotor dia bsidai..aku smugle masuk toilet hidu cup tu puas2..n lick belh dlm.rsa masin puting tetek dia mmg sedap..

Anonymous said...

Best CD pakai baju sekolah. Best pancut kain biru muda tu.nak plak set baju awek cun.conform leleh x smpi smeinit

Anonymous said...

Aku slalu gaks pancut mani kat kain sekolah biru muda...

Anonymous said...

ramai jugak rupanya suka lancap guna kain tudung. ingat ak sowang je..

Dean said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

Aku suka lancap dgn tudung labuh koshibo kain dia mmg licin

Anonymous said...

aku suka lancap gesel2 kote aku pakai kain tudung satin.. serius sedap. lembut dan licin kain tudung satin.. bawal dengan shawl dua2 sedap buat lancap

Anonymous said...

Tudung shiffon kain licin jarang mmg sedap buat lancap

Anonymous said...

Ak dah beratus tudung ak pancut.. bnyak ak sewa dari kawan2 yg cantik.. haha

Dean said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

Ada link group wasap atau telegram geng? Meh share link bole share koleksi tudung sama2

Anonymous said...

Ko bgi no ko ke id tele ko ke nk dm

Anonymous said...

Aku rembat kain jiran buat melancap.kain jenis licin mmg sedap

Anonymous said...

Apa saje kain licin mmang sedap buat melancap..koleksi seks aku ada tudung chiffon, tudung labuh, telekung Lycra semua kain licin..semua aku dh pancut 😋🍌💦

Anonymous said...

Pm id tele ko bro..bole sembang sana

Anonymous said...

Best ke lancap dengan tudung?

Anonymous said...

besttt. try laa

Anonymous said...

Tudung jenis mcm mana yg best?

Anonymous said...

Tudung bawal cotton yg jenis lembut tu sdap buat lancap..tudung sekolah pon sedap gakk

Anonymous said...

aku tengok awek pakai shawl simpang tepi geram je rase nk gomol je.. tudung satin ke chiffon sedap buat lancap

Anonymous said...

aku slalu lancap ngn tdung satin, bju krung satin n blouse satin mama n adik aku. klu yg yg dlm almari aku lncap smpai brtompok pastu biar mama n adik aku pkai bju bekas tompok air mani aku. klu yg dlm bakul rembat msuk blik balut pastu gesel smpai pncut smbil cium bau peluh kt ketiak stim dia lain mcm bla buat kt family sndri. bla dh puas tgu mama msuk blik kutip bju dia atau adik yg msuk kutip smbil buat mulut muncung.

Anonymous said...

Mcm best je citer ko..ada tele tk? Boleh borak situ

Anonymous said...

ramifiqah

Anonymous said...

Korang ok la, minat yg korang cari sendiri. Aku ni tak pasal2 ketagih @ fetish dengan pakaian dalam pompuan kerana exgf aku punyer hobi. Korang nk thu cmne ia bermula? Lau korang berminat, aku leh karang cite utk korang baca. Kihkih

Anonymous said...

Cite la bro,. Aku pn jd ketagih dgn pakaian dlm pompuan sebab ghairah tgk pakaian dlm di ampaian bilik air umh exgf aku. Byk giler, macam2 jenis, macam2 kaler ada. Xthu yg sapa punyer, sbb dia dok kat umah berdua nga mama dia je. Sempat la rembat 2 3 pasang.. kahkah

Anonymous said...

Sedap ke lancap dengan tudung?

Anonymous said...

Sedap try dulu camne peginya..guna tudung yg lembut jgn guna tudung jenis kain kasar..bawal cotton sedap buat lancap..satin pon sedap

Anonymous said...

Nape tudung?? 😄

Anonymous said...

Yela sbb tudung kan pompuan yg pakai..so bila guna buat lancap tu rasa best je..plus tudung tu lembut, owner cantik, wangii plak tudung tuu..

Anonymous said...

Kalau tudung baru belum di pakai org,ok ke?

Anonymous said...

Ok je..asalkan tudung..ko first time lancap tudung ke?

Anonymous said...

Lama dah lancap dgn tudung dgn kain semua Jeni's licin

Anonymous said...

BIasa lancap guna tudung sape bro? Share la citer

Anonymous said...

Best wooo guna tudung satin

Anonymous said...

Selain tudung satin tudung apa sedap buat lancap?

Anonymous said...

Tudung bawal cotton, tudung sekolah pon sedap..tpi kalau nk lembut lancap bawal cotton la

Anonymous said...

Beli tudung baru ke rembat org punya?

Anonymous said...

Dua2 pon boleh..nk lagi sedap rembat tudung org laa..tudung yg dh pakai lagi sedap ada bau

Anonymous said...

0173143651 ni no aku pm bro

Anonymous said...

Seluar dalam kakak aku yg baru lps pakai aku ambik buat lps gian .. Aku cium hidu dalam2 bau cipap kakak aku..sedap sgt. Siap ada basah lg .. Buat aku makin geram kt kakak aku. Nk je aku lancap depan kakak aku. Kote aku besar mesti kakak aku suka

Anonymous said...

Lancap je..aku pon dh puass lancap tudung kakak aku..padan muka dia gi keje pakai tudung bekas konek aku